
Осигуряването на най-добрите нововъведения, инструменти и услуги за монтажниците винаги е заемало централно място в мисията на Daikin. Пионерските разработки на Daikin, разширените възможности за дистанционен достъп, предлагани от Daikin Cloud Service Residential, позволяват на монтажниците и инженерите да работят от всяко място. Те могат да поддържат връзка, като наблюдават, настройват и контролират монтираните системи денонощно, за да осигурят надежден домашен комфорт и оптимизиран разход на енергия. Онлайн достъпът насърчава динамичния анализ на неизправностите и подобрява времето за реакция за по-бързо и по-ефективно обслужване.
Нови функции и възможности
Водеща в областта на отдалечения достъп, DCS Residential е проектирана да повиши ефективността на обслужването на жилищата, като същевременно отговаря на основните потребности на монтажниците. Разширената функционалност осигурява поддръжка по три начина:
Събиране и анализ на данни -С 36 точки за данни на D-checker, наред с възможността за преглед на двумесечната хронология на данните, монтажниците могат да наблюдават непрекъснато критичната информация за агрегатите, разположени в жилищата. Нова функция за визуализация с нов графичен дисплей и възможността да се констатират кодове за грешки спомагат за опростяване на анализа на тенденциите и позволяват по-бързото установяване на проблемите.
Потребителски настройки – Възможността за достъп до потребителските настройки дава възможност на монтажниците ефективно да наблюдават и коригират настройките дистанционно, когато възникнат проблеми, дължащи се на грешки в настройките, като по този начин ще се намали необходимостта от посещения по домовете.
Настройки на място – Контролът върху широк набор от настройки на място позволява на монтажниците да прецизират по-усъвършенстваните настройки. Те включват например настройка за камини, работа с технологията “интелигентно око” на Daikin и целенасочена корекция на стайната температура.

Категорични предимства
DCS Residential предлага предимства както за монтажниците, така и за техните клиенти:
Клиентите оценяват бързата реакция и експертната поддръжка, предлагани от DCS Residential. Тя съдейства по различни начини: насърчава лоялността на клиентите, изгражда солидна репутация и създава нови възможности за поръчки чрез препоръки.y in on. Taken now you him trees tears any. Her object giving end sister except oppose.
Обикновените проблеми без дефекти на продукта или частите, които са причина за повече от половината от обажданията на клиентите, могат да се разрешат бързо чрез отдалечено онлайн адаптиране на потребителските настройки и настройките на място.
При по-сложни ситуации, изискващи посещение у дома, дистанционното наблюдение позволява предварително планиране и поръчка на части. Това означава по-бързо обслужване и най-често отпадане на необходимостта от повторни посещения.
Чрез съкращаване на времето за пътуване дистанционното наблюдение облекчава работата на монтажниците и повишава наличния капацитет за монтаж. Това създава повече възможности за откриване и подпомагане на нови клиенти.
No Comments